RSS

7 Ocak 2013 Pazartesi

DİŞ ŞEKLİNDE KURABİYE




DİŞ ŞEKLİNDE KURABİYE
Ergün efenin dişi çıktı ve hemen diş pasta ile birlikte diş şeklinde kurabiye yaptım nurayda maharetlerini döktürmüştü....ne yedikkkk:))


Malzemeler:
250 gr margarin(oda ısısında)
1 küçük kahve fincanı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 tatlı kaşığı zencefil(yoksa sıkıntı değil)
2 tatlı kaşığı tarçın
Yarım paket kabartma tozu
Yeterince un

Yapılışı:
Bütün malzemeyi karıştırıp yumuşak bir hamur elde ediyoruz.Hamuru streçfilme sarıp 15 dakika buzdolabında bekletiyoruz.Sonra merdaneyle hamuru açıp diş şeklinde kesiyoruz .Benim diş şeklinde kopatım olmadığı için bende internetten diş şekli çıkarttım ve kartona çizip onun da kenarlarını kestim.Hamurun üzerine koyup kenarlarını bıçakla kestim...Biraz uzun sürüyor fakat yaşadığım yer itibariyle her istediğimi istediğim zaman bulamıyorum...
Önceden ısıttığımız fırında pişiriyoruz.Soğuduktan sonra dr oetkerin glazürleriyle süsledim....








2 yorum:

Adsız dedi ki...

tadıda çok güzel görsel olarak da harika ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

teşekkür ediyorum...

Yorum Gönder