RSS

16 Ekim 2012 Salı

Pet Şişelerden Puf Koltuk Yapımı

Pet Şişelerden Puf Koltuk Yapımı
Pet Şişelerden Puf Koltuk Yapımı
Geçen gece siteler arasında gezinirken, pet şişelerden yapılmış bu puf koltuğu buldum. Çok beğendim ve yapmak için şişeleri biriktirmeye başladım bile:) Bu şişeler yamulur nasıl ayakta durur diye düşündüğünüzü hissediyorum. O kadar şişe bir araya geldiğinde emin olun çok sağlam oluyor. ben 4 şişeyi yanyana koyup test ettim:) Puf koltuğun malzeme listesi şöyle;
  • ortalama 25-30 adet pet şişe
  • üstü ve altı için 2 tane yuvarlatılmış karton
  • koli bandı
  • kaplamak için elyaf ve kumaş
Pet şişelerimizi yan yana yuvarlak olacak şekilde dizin. İsterseniz şişelerin içlerine ağırlık yapması için kum doldurabilirsiniz.
Puf Yapımı
Puf Yapımı
Pet şişelerin etrafını koli bandıyla iyicene bantlayın. Sonra üst ve alt kartonları yerleştirip resimdeki gib tekrar bantlayın.
Puf Yapımı
Puf Yapımı
Elyafıda puf koltuğumuzun ebatlarında kesip bantlayın.
Puf Yapımı
Puf Yapımı
İstediğiniz renklerde bir kumaşı puf koltuğa oturacak şekilde dikin. Dikiş işinden anlamıyorsanız bir terziye 5 dakikada yaptırabilirsiniz. Ben bu puf koltuk tarifini www.nazarca.com sitesinde aldım. Umarım puf koltuk ihtiyacı olanlar yararlanabilir:) Kumaş renkleri tamamen hayal gücünüze kalmış, siyah kadife kumaşla kaplayıp, büyük taşlarla süsleyebilirsiniz. Yada Beyaz kumaşla kaplayıp üzerine renkli keçelerden figürler yapabilirsiniz.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok beğendim süper olmuş elinize sağlık...
http://yesimdolekoglu.blogspot.com/ takip ederseniz sevinirim..

Unknown dedi ki...

teşekkür edrim canım bende siteni ziyaret ettim çok güzel şeyler var seni tebrik ediyorum...

Yorum Gönder